Bedankje verjaardag - Reisverslag uit Las Palmas de Gran Canaria, Spanje van Diepgang - WaarBenJij.nu Bedankje verjaardag - Reisverslag uit Las Palmas de Gran Canaria, Spanje van Diepgang - WaarBenJij.nu

Bedankje verjaardag

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Diepgang

05 Maart 2014 | Spanje, Las Palmas de Gran Canaria

Lieve, lieve allemaal,

Geweldig om midden op zee, op je verjaardag, zo enorm verrast te worden. De salon versierd en een hele mooie enveloppe gehad waarin heel veel felicitaties zaten. Het gevoel dat zoveel mensen met je mee leven en aan je denken doet me heel erg goed.
Vanmiddag een heerlijke lunch gehad en mooie cadeaus ontvangen van mijn scheepsmaten. Een mooie fles whiskey, een prachtige Gill zeilzonnebril en een chocolade verrassing. Ook een het blad zeilen kreeg ik cadeau met daarin een heel toepasselijk en herkenbaar verhaal over de Atlantische oversteek.
Rob en Hilde, van jullie Hopjes gaat de hele crew genieten!

Ik voelde mij vanmorgen bij het opstaan niet echt lekker.
Ik denk dat de emoties met me aan de wandel gingen, maar toen ik al die kaarten zag en Annemieke en mijn moeder even kort gesproken had, voelde ik me direct een stuk beter!
Allemaal heel erg bedankt voor alle mooi en lieve wensen.
En voor mijn scheepsmaatjes, jullie zijn geweldig!

Verder zijn we aardig aan het opschieten naar het "20/30" punt.
Vanaf vertrek ongeveer 250 Nm gevaren, dus we liggen aardig op koers.
1/10 van de oversteek zit er bijna op!
We kruisen met wind mee gestaag naar beneden. De weer berichten voor de komende dagen zijn opgehaald en het lijkt erop alsof we rustig weer houden.
Nou dit was het voor nu, zometeen nog een lamsoor (oorlam) met versgebakken appel 'verjaardags' taart en dan verder op de grote tocht!

Lieve knuffels,

Eric

en natuurlijk ook van de rest van de crew!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diepgang

De zeiltocht naar St. Maarten met het schip de Diepgang.

Actief sinds 15 Sept. 2013
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 31098

Voorgaande reizen:

28 September 2013 - 28 November 2013

Zeiltocht naar St. Maarten

Landen bezocht: