We did it! - Reisverslag uit Saint Lucia, St. Lucia van Diepgang - WaarBenJij.nu We did it! - Reisverslag uit Saint Lucia, St. Lucia van Diepgang - WaarBenJij.nu

We did it!

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Diepgang

23 Maart 2014 | St. Lucia, Saint Lucia

Lieve mensen,

We did it!

Na 21 dagen en acht uur en 2850 zeemijl te hebben afgelegd zijn wij in St Lucia binnengelopen. Het was donker maar dat was geen probleem voor ons. Tijdens onze trip komen we bijna altijd s’ nachts binnen. Nadat het schip vast lag kwam de beveiliging of we haar toch wilde verplaatsen. Helemaal top. Op de tweede plek hebben we een heerlijke eerste nacht gehad. Niet nadat we eerst een koud biertje hebben gedronken bij een plaatselijk barretje. Dat was genieten. Ook vreemd om weer vaste vloer te voelen na drie weken.

We did it. Vier mannen die totaal verschillend zijn en daardoor een super team vormen. Er voor elkaar zijn, fysiek maar ook mentaal. We kunnen 100% op elkaar rekenen op welk vlak dan ook.
Supertrots op jullie mannen!!! We did it.

Vandaag een dag eiland verkennen op St Lucia en morgen door naar Martinique. Ons cruisersleven is begonnen.

Kijk, vakantie is ontspannen probleemloos en ongebreideld genieten. Wat wij doe is bewust reizen met aandacht voor de grote en kleine probleempjes van de reis. Dus dit is géén vakantie. Af en toe lijkt het zelfs verdacht veel op werk!

De was wordt gedaan vandaag. Vanmorgen opgehaald en vanmiddag weer schoon! Er is hier zelfs een Sparkle Laundry Service. Met een bootje kun je het wasgoed op laten halen.

Gisteravond ter ere van Eric zijn verjaardag (beter laat dan nooit) heerlijk gegeten bij een restaurant aan het water. Het was supergoed! Dank je wel Eric.

Voor nu ontbijt en op pad. Met zon en 30 graden. Heerlijk!

Hartelijke groet,
Jeroen